summoning



























Silenius خواننده گروه سامونینگ :

"مردمی که موسیقی یکنواخت دوست دارند مردمی یکسان با طرز تفکر یکنواخت هستند"

سامونینگ همواره از گرو ه ها ی مورد علاقه ی من بوده است.

یک گروه اتریشی که کار خود را از دهه نود شروع کرده است

فضای موسیقی سامونینگ از اسطوره ها و سرزمین تاریک اسکاندیناوی نشات می گیرد و بسیار کهن می باشد، استفاده از فلوت و گره کر در موسیقی آنها جایگاه ویژه ای دارد

سبک سامونینگ گوتیک ،بلک متال می باشد.

بخشی از اشعار سامونینگ از اشعر جان رونالد روئل تالکین استفاده شده

جان رونالد روئل تالکین نویسنده و زبان‌شناس بریتانیایی است که کتاب‌ ارباب حلقه‌ها از آثار اوست.

جان رونالد روئل تالکین او از سال ۱۹۲۵ تا ۱۹۵۹، استاد زبانشناسی تاریخی در دانشگاه آکسفورد بود است.

تالکین در جایی گفته‌است که انگیزه او از نگارش کتاب‌های تخیلی‌اش (مانند ارباب حلقه‌ها) و به وجود آوردن میان زمین (Middle earth) این بوده‌است که زبان‌های فراساختهٔ او در آن صحبت شود.

سامونینگ را در بین طرفداران خودتان ، در کشور خود و دیگر کشورها چگونه ارزیابی میکنید ؟ نظرتون راجع به صحنه ی بلک متال امروزی چیست ؟

Silenius :

برای من هرگز فرقی میان طرفداران اتریشی سامونینگ یا طرفداران از دیگر کشورها نیست ،

مردمی که موسیقی یکنواخت دوست دارند مردمی یکسان با طرز تفکر یکنواخت هستند، اهمیتی ندارد از کدام کشور ها باشند....

در حقیقت ، طرفداران از اتریش در یک اقلیت بزرگ از برخی دلایل عجیب هستند . ما ای-میل های بسیاری از مردمان آلمان یا روسیه دریافت کرده ایم تا اتریش ، و حتی از کشور های عادی ای که ارتباط درستی با موسیقی متال ندارند ( برای مثال ترکیه ) .

من همچنین پیش از این چندین واکنش از طرفداران ایرانی دریافت کرده بودم

نظر شما راجع به صحنه ی گوتیک بلک متال در آسیا و به خصوص ، ایران ، چیست ؟

Silenius :

متاسفم ، من چیزی درباره ی گروه های متال ایرانی نمی دانم .

اما من حقیقتا علاقه مند به موسیقی سنتی ایرانی هستم و من آلاتی مانند تنبک و قابلیت دهل عاشقانه ی آنها و تفکر کردن که آهنگ ها کاملا صوفیانه است را ، دوست دارم .

اما دربار ه ی موزیکی دیگر من چیزی درباره ی ایران نمیدانم


0 نظرات:

 

Simpodia Design by: H.Ghorbani